Notícies

Subvencions del Consorci de Començ, Artesania i Moda (CCAM)

09-07-2019
Subvencions per a la nova implantació de comerços, la millora dels establiments i la instal·lació de sistemes de “Click & Collect” 

Des d'ahir dia 8 de juliol, i fins a exhauriment de pressupost amb el límit màxim del dia 31 de desembre de 2019, les empreses i autònoms poden presentar les sol·licituds per acollir-se a aquesta nova línia d’ajuts, que s’emmarca en el pla anual de subvencions que convoca el Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) del Departament d’Empresa i Coneixement.

L’objectiu d’aquests ajuts és dinamitzar el comerç mitjançant la recuperació de locals buits, la reforma d’establiments o parades de mercats municipals, així com la instal·lació de sistemes de recollida en els establiments.

Els beneficiaris són les empreses de comerç, serveis, moda i artesania, i les parades de mercats municipals sedentaris i no sedentaris.

  • En l’àmbit de recuperació dels locals buits, la subvenció contempla la compra, arrendament o concessió administrativa de locals; l’ús d’aparadors de locals tancats; la continuïtat de l’empresa comercial o, l’ampliació de la superfície de venda annexionant un nou local.
  • En l’àmbit de reforma d'establiments, la subvenció preveu la reforma de l’establiment en parades de mercats municipals sedentaris; l’adequació de les parades de mercats municipals no sedentaris o, la reforma de l'establiment de botigues a peu de carrer que tinguin una antiguitat mínima de 10 anys.
  • En l`àmbit d’implantació de sistemes de “Click & Collect”, la línia d’ajuts preveu la instal·lació de sistemes digitalitzats de punts de recollida (compra de guixetes i/o armaris amb el software corresponent). Seran beneficiàries les botigues a peu de carrer i les parades de mercats municipals sedentaris que disposin de l'espai suficient per incorporar punts de recollida digitalitzats.

Per més informació: http://ccam.gencat.cat/ca/serveis/subvencions/2019/

Altres noticies

Renovació del segell Biosphere

Aquest distintiu fomenta les bones pràctiques en gestió sostenible al sector...
24-04-2026

Missió Lliçà: La ruta dels detectius

Amb l’arribada de la primavera, Lliçà d’Amunt proposa una activitat familiar...
24-04-2026

El Portal Vell, restaurant recomanat per la Guia Michelin 2026

El restaurant El Portal Vell de Lliçà d’Amunt ha estat inclòs aquest any a la...
24-04-2026

Noticies del poble. Que ha dit la premsa.

Mango guanya un 11% al primer exercici sese el seu fundador.  L'empresa comunica 242 milions...
24-04-2026

Busca el teu Sant Jordi a CIS Lliçà

L’Associació de Comerços i Serveis de Lliçà d’Amunt (CIS...
23-04-2026

L'Ajuntament i l'Associació de Comerços i Serveis renoven el conveni de col·laboració

L’Ajuntament de Lliçà d’Amunt i l’Associació de Comerços i...
23-04-2026
Carrer d'Anselm Clav, 73
08186 Lli d'Amunt
93 841 52 25
Bústia informativa
Si vols rebre informació posa el teu e-mail
ok

NOTA LEGAL