notícies

Noves línies d'ajuts i finançament per a autònoms i microempreses

28-10-2020

Convocatòria d'ajuts per afavorir el manteniment de l'activitat econòmica de les persones treballadores autònomes, persona física, i de les persones treballadores autònomes que formen part d'una microempresa davant els efectes de les noves mesures adoptades per fer front a la COVID-19 (ref. BDNS 531661).

S'estableix un ajut extraordinari i puntual en forma de prestació econòmica de pagament únic, per un import fix de 2.000 euros. El termini de sol·licitud de l'ajut serà del 9 al 20 de novembre.

Podeu trobar la informació al web del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, fent clic 
aquí.


El Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM) ha aprovat les bases per a la concessió de subvencions en l'àmbit de les activitats de restauració i dels centres d'estètica i bellesa afectats econòmicament per la COVID-19. D’altra banda, la Taula Vallès Oriental Avança del Consell Comarcal del Vallès Oriental (CCVO) ha signat un conveni amb MicroBank per a la concessió de microcrèdits.

Els ajuts del CCAM s’adrecen a professionals autònoms i pimes que prestin activitats de restauració o siguin titulars d’un centre d’estètica i bellesa, que hagin estat obligats al tancament en base a les mesures de salut pública en relació a la COVID-19 (Resolució SLT/2546/2020, de 15 d'octubre). Queden inclosos els restaurants tancats tot i que facin menjar per emportar, així com les perruqueries que també tenen d’alta l’activitat d’estètica al mateix establiment. Serà subvencionable qualsevol despesa que s’hagi tingut des de l’1 de gener de 2020 (lloguers, subministres, compra de productes/mercaderies, despeses de gestoria...) de la qual es disposi de factura. Aquesta subvenció és compatible amb qualsevol línia d’ajut de l’estat o de la Generalitat.

Informació d’interès:


Els microcrèdits del CCVO
 s’han impulsat a través de la Taula Vallès Oriental Avança amb un conveni amb MicroBank. S’ha signat l’acord per a un any, prorrogable a quatre, establint una línia de finançament d'1 milió d'euros per potenciar l'autoocupació i incentivar l'activitat emprenedora a la comarca, afavorint la igualtat d'oportunitats i amb especial atenció als col·lectius en situació de vulnerabilitat. Els beneficiaris seran professionals autònoms i microempreses amb menys de deu treballadors i una facturació anual inferior a dos milions d'euros, els sol·licitants podran optar a microcrèdits per un import màxim de 25.000 euros.

Informació d’interès:

Us recordem que podeu contactar amb el servei local d’atenció a les PIMES a través del telèfon 670 089 693 o per correu electrònic llam.promoeco@llicamunt.cat.

Altres noticies

L'Ajuntament i l'Associació de comerciants signen el nou conveni de col·laboració

Aquest matí, l’Alcalde i el president de l'Associació de Comerços i Serveis...
11-07-2023

Èxit en la realització de la formació en màrqueting digital per establiments locals

Ahir va finalitzar la part formativa del nou curs de màrqueting digital adreçat als...
22-06-2023

Nova formació en xarxes socials adreçada als negocis locals

La regidoria de Promoció Econòmica, amb la col·laboració de...
18-05-2023

Crida als establiments per a la 5a Edició de la Festa del Pintxo

L'Ajuntament fa una crida als establiments de restauració i alimentació del municipi per...
10-05-2023

Suspensió del Mercat setmanal els diumenges 25 de desembre i 1 de gener

Amb motiu de les festes nadalenques, aquest any, el Mercat setmanal del diumenge que coincideix amb el...
22-12-2022

Viu el Nadal a Lliçà d'Amunt

D’entre tota la programació nadalenca destaca la Fira de Nadal, amb canvi...
07-12-2022
Carrer d'Anselm Clavé, 73
08186 Lliçà d'Amunt
93 841 52 25
Bústia informativa
Si vols rebre informació posa el teu e-mail
ok

NOTA LEGAL