Notícies

Nova formació en xarxes socials adreçada als negocis locals

04-10-2023

Amb motiu de l'èxit d'edicions anteriors, aquest mes d'octubre es posa en marxa una nova formació en xarxes socials adreçada als comerços i serveis del municipi.

 

Aquesta formació, anomenada Xarxes socials: organitzar el teu contingut de 6 mesos en 4 hores és possible, si saps com!, està 100% subvencionada i  es porta a terme amb la col·laboració de l’associació Comerços i Serveis de Lliçà d’Amunt i amb el suport de Diputació de Barcelona.

Per facilitar l'assistència, la formació es portarà a terme en horari de migdia, de 13.45 a 15.45 h, els dimecres 18 i 25 d'octubre, a la Biblioteca Ca l’Oliveres (c. Castelló de la Plana, 11). A banda de les dues sessions formatives, les persones participants disposaran d’una hora de tutoria personalitzada en línia amb la formadora per tal de resoldre dubtes i posar en marxa els coneixements adquirits, adaptant-los al seu propi negoci.

Aquesta formació s’ha consensuat amb l’associació Comerços i Serveis de Lliçà d’Amunt i té els següents objectius específics:

  • Definir un pla de màrqueting digital.
  • Crear una estratègia de continguts dins el pla definit.
  • Definir d’un calendari de continguts.Aprendre a organitzar amb eficiència i estratègicament els continguts per les xarxes socials.

L’objectiu últim és que després de les dues sessions i la tutoria individual, cada negoci tingui definida una metodologia a seguir i l’estratègia de continguts organitzada per tot el primer semestre de l’any vinent.


Les inscripcions es faran en línia a través de l'enllaç: llam.cat/cursxarxes23, i estaran obertes fins el divendres 13 d'octubre o fins exhaurir el nombre de places. Per a més informació podeu contactar amb la regidoria de Promoció Econòmica:

  • Correu electrònic:  llam.promoeco@llicamunt.cat
  • Telèfon: 93 841 52 25.

Altres noticies

Notícies del poble. Què ha dit la premsa?

A la secció "Notícies del poble; què ha dit la premsa?" de l'Informa't, podreu...
02-07-2025

Foment de la cultura emprenedora a les escoles

Aquest curs 2024-2025, 111 alumens de 5è de les escoles Roasa Oriol, Els Picots i l'Institut...
01-07-2025

Taller per ajudar els joves a trobar feina a l'estiu

La Regidoria de Promoció Econòmica de Lliçà d'Amunt, dins els plans...
01-07-2025

Entrevistem a l'Autoescola Sanglas

Autoescola Sanglas és un projecte familiar amb més de seixanta anys...
01-07-2025

Entrevistem a AC Beauty

A continuació, et presentem una entrevista amb la fundadora i gerent d’AC Beauty Concept,...
01-07-2025

Més premis i més participació a la 7a edició de la Festa del Pintxo

El passat 27 de juny, la Plaça de Catalunya va acollir la setena edició de la Festa del...
01-07-2025
Carrer d'Anselm Clav, 73
08186 Lli d'Amunt
93 841 52 25
Bústia informativa
Si vols rebre informació posa el teu e-mail
ok

NOTA LEGAL